O presnom dni realizácie odpočtov vo Vašej obci Vás bude kontaktovať konkrétny pracovník odpočtov.
Zdvorilo preto žiadame zákazníkov, aby pred uvedeným termínom odstránili všetky prekážky a predmety z poklopov a z vodomerných šácht, vyčerpali vodu zo šácht a umožnili bezpečný a voľný prístup k meradlu – vodomeru.
Na odberných miestach, kde vodomer nebude sprístupnený k vykonaniu odpočtu, odpočtár zanechá oznam (odpočtový lístok), na ktorom bude uvedené telefónne číslo odpočtára a odberateľ/producent si môže dohodnúť nový termín odpočtu do 5 kalendárnych dní odo dňa zanechania oznamu (odpočtového lístka).
V prípade, že nebude odčítanie zrealizované v lehote, bude spotreba vody/produkcia odpadových vôd určená v zmysle všeobecných obchodných podmienok kvalifikovaným odhadom vo výške priemerného množstva dodanej vody a odvedených odpadových vôd za predchádzajúce fakturačné obdobie. Upozorňujeme, že v prípade reklamácií bude možné tieto uznať len na základe preukázania skutočného stavu meradla (fotografiou).
Stav vodomeru je možné tiež nahlásiť v termíne od 02.12.2024 do 31.12.2024 prostredníctvom:
Podmienkou nahlásenia stavu vodomeru je čitateľná fotografia vodomeru.